martes, 30 de noviembre de 2010

DESIGUAL (oli)


                                           Xeca 2010

 
   L’any passat una jugadora de l’equip júnior de voleibol del que soc la 2ª entrenadora, conscient de que jo soc la primera en fer broma sobre la meua condició sexual. Mentre esperàvem a l’aeroport de Barcelona, es va apropar  a mi amb les mans amagades al darrere i em va dir:
-          Xeca, tenc un regal per tu
Era un dels fantàstics llibrets dels catàlegs de la marca de roba Desigual, es tractava d’un catàleg de bosses i complements, i es clar que me’l va regalar! Quina broma! Perquè destaquessin més els articles, estava confeccionat amb fotografies de cossos de dones despullades portant aquelles bosses. Era realment bonic i em va agradar que em fessin la broma, sense embuts ni prejudicis. Vam riure totes una bona estona i al final vaig prometre que d’una de les fotografies en faria un quadre,  ja que mai m’havia atrevit amb la figura.
   Aquí en teniu els resultats.

   NO HI HA COM SABER FER BROMES I RIURE’S  D’UN MATEIX  PER SENTIR-SE A GUST. PUC DIR QUE EM SENTO ORGULLOSA D'HAVER POGUT ARRIBAR A N'AQUESTA SITUACIÓ EN LA MEUA VIDA. EM SENTO ORGULLOSA DE LA MEUA FORÇA, LA MEUA COHERÈNCIA I DE QUE LA POR NO HAGI POGUT NI UN SOL INSTANT AMB ELS MEUS SENTIMENTS. No canviaria per res el meu lloc ni la meua vida per la d'aquella persona que tant he estimat. El camí que jo vaig escollir era difícil d'entrada, però a la llarga m'està conduint a la felicitat...
 

  

1 comentario:

Char dijo...

Bella pintura Xeca, solo que un poquito más de cola estaría más que bien, jaja, (es mi gusto)
No dejes descansar la creatividad, está bella...
besos